Varm höstdag

 


Igår när jag vaknade kändes det väldigt oaktuellt att vara inne. Kollade på mitt favoritprogram till frukosten och sedan begav jag mig ut. Trodde dock att det skulle vara lite kyligt som de tidigare dagarna, men då trodde jag fel. Var tvungen att dra upp brallorna och ta av till t-shirt efter bara 5 minuter, då värmen var hög. Gick ned till skäret för att kika lite, som ett bra tidsfördriv. Känner mig lite som ett pucko när jag snokar runt efter roliga saker att fota på. Väl nere på skäret såg det så härligt ut i vattnet att jag bestämde mig för att bada lite. Tyvärr hade jag inget att torka mig med, så det blev bara fötterna som doppades. Kallt var det, men kändes lite fint ändå.


Bildbevis

Ful svamp


Efter den lilla trippen ringde jag efter familjen, som kom efter ett tag. Vi gick upp till Fredriks mama o papa för att intaga fika de hade med sig. Där stannade vi i någon timme, tills det blev dags att åka hem och lägga barn. Fick reda på att det var fotboll lite senare, så vi åkte också in lite senare. Blev som vanligt att vi stannade kvar här i den ooootroligt trånga sängen. Jag har nog aldrig vaknat och suckat så mycket i hela mitt liv. Sova trångt är inget att rekommendera. Konstigt att jag på senaste tiden börjat få panik så fort jag inte kan röra mig oavbrutet. Känns lite som att man ska dö om man inte får röra sig den där lilla millimetern. Hm, wierda saker som händer.






Kommentarer
Postat av: Farmor

Fina foton!

2009-09-16 @ 22:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0