Tradera


Jag skulle kunna köpa en miljon saker på Tradera. Just nu har jag lite dille på konst, som finns att köpa för en relativt billig peng. Har 2-3 stycken som jag är riktigt sugen på, men jag vet inte riktigt. Har önskat mig en av dem till julklapp i alla fall :) För övrigt har jag ramar hemma som skulle behövas fyllas med nya motiv, för de jag har är tjatiga vid det här laget. Finns grymma posters att köpa på olika sidor, med fina motiv. Funderar starkt på Gustav Klimts "The three ages of woman", och ha i det nya rummet (när vi nu hittar någonstans att flytta dvs). Roligt att han har blivit så pass populär Igen, med tanke på att han varit en av mina favoriter i evigheter.

http://www.easyart.se

Annars jobbar Fredrik sent idag, som förklarar varför jag sitter här vid den här tiden. Har nog tittat genom varje sida som finns nu känns det som. Men nu får det vara nog känner jag.
Hej hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0