Saknar




Jag har kommit in i en ny period tror jag. I och med att jag nu mår bättre och bättre för varje dag så vill jag också hitta på mer saker. Och nu börjar jag känna saknaden efter mina "gamla" vänner. Har varit svårt att umgås nu på senaste tiden med tanke på att jag legat som ett dött slakt i soffan, men nu är det ju bättre som sagt. Vill att de ska komma hem allihopa så jag får leka/prata av mig lite. Tyckte till och med att det var roligt att bara skjutsa in några tjejer till stan i lördags så man fick träffa lite folk. Nu hoppas jag på att i alla fall Stockholms-brudarna kommer hem till helgen. Då ska jag tvångumgås med dem.

Finfin frukost

Dagens outfit. Den nya kjolen från H&M

Börjar bli svårt att se dessa små

 

Nu ska jag in till staden och umgås lite med mamma och morbror innan arbetsförmedlingen. Kanske tar en liten fika, eller går på loppis. Ett av dem blir det i alla fall alltid. Senare händer väl ingenting speciellt skulle jag tro.



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja vi läre träffas någon dag och tönta oss ;) Slutar fyra om dagarna nu så efter det kan jag!

2009-09-07 @ 13:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0