Danne & Tomas


Igår åkte vi in sent till Danne & Tomas nya place. Där åt vi lite tacos, trots att klockan var nästan 10, och grabbarna spelade lite 64. For sedan hem och söv för fulla muggar. Tog som vanligt med mig kameran, men glömmer alltid bort att knäppa, men det blev lite bilder i alla fall.

Tomas rum

Köket, med disk från oss

vardagsrummet

Observeta den klämmiga t-tröjan. Mmm

Johan är redo för en ride i beemern


Har som alltid nu på sista tiden drömt en massa som jag kommer ihåg väldigt bra i vaket tillstånd. I natt blev det en hel historia, som jag nog tror skulle bli populär om man nu skulle få för sig att avancera och skriva upp. Jag gjorde små anteckningar i alla fall, sen får vi väl se. Skulle vara nyttigt för mig att skaffa mig en syssla faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0