Mat i Marma


Igår ville pappa med när jag skulle handla. Hjälpte till att hitta bra färger (till rimligt pris) samt någon duk + penslar. Så nu har jag ett starkit i alla fall. Handlade både på Dollar,Ö&B och E-center. Kom hem något senare med en massa gottans och roligheter.

Pappa och Ida hade inte sett hur vi har det här i Marma, så efter en snabbstädning var dom här. Stannde några timmar och vi gjorde kyckling & ris till middag. Fick med mig ännu en till på mitt och mammas lite udda tillbehör, nämligen äppelmos till maten. Jag tvekade innan jag hade smakat också kan jag säga, men nu kan jag inte vara utan det. Till riset och curryn så blir det riktigt gott med det till. Ni borde testa, man blir förvånad.

Ida Lundgren

Mats Lundgren


Efter maten hände inte mycket. De åkte, och Fredrik kom hem. Satt väl mest och kollade på tvn hela kvällen. Idag kommer han dock inte hem något från jobbet på lunchen, eftersom det är bjudna på smörgåstårta. Sitter och halvmorrar medan jag skriver detta, är otroligt avis.

Vet inte riktigt vad som händer senare idag, men jag skulle tro att vi nog hittar på något. Kanske bara vi två, eller så åker vi och hälsar på någon. Imorgon ska vi spendera halva dagen samt kvällen hos hans föräldrar, så då kan det kanske vara skönt att vara själva idag. Tycker att vi flänger runt så otroligt nu för tiden. Jag har köpt morötter & dipp som jag ska trycka i mig i alla fall, så mycket vet jag om helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0