Kenny



Idag är det en tråkig och slö dag.
Bestämde mig för att fixa fram Kenny Begins, eftersom jag Fortfarande inte sett den. Och tyvärr måste jag påstå att jag är besviken på den. För det första så borde Björn Gustavsson varit med betydligt mer än han var nu, och sen var det för lite av det ironiska hårskaket & " så slut". Men den hade sina roliga inslag också.

Fixade också hem Dunderklumpen som jag ska se snart. Klassiker.

Fredrik kommer väl hem runt 6, och då blir det käk. Idag ska jag laga korvstroganof. Efter maten så vet jag inte om han kanske ska åka och jobba i några timmar. I så fall blir det en till film för min del, annars vet jag inte ännu. Men det blir inget mer speciellt än tvn i alla fall. Det är en sån dag idag.


Kommentarer
Postat av: pappa

Ska du börja måla på duk när du är klar med källaren? då har jag ett stafli åt dig. Kram

2009-10-07 @ 20:30:25
URL: http://lunkis.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0