.

Magen och jag på stan




Idag kom mamma & Matilda och hämtade mig (och magen) i Marma strax före 12. Vi åkte in och fikade på furan med Pia och hennes mamma. Jag drack en varm choklad bara eftersom jag nyss ätit frukost.

Efter fikat så for vi ut till E-center och kikade på den nya affären (mellan Dollar & hund/katt-affären). De hade väldigt mycket saker som jag skulle vilja ha faktiskt. Mycket fina kristall-lampor, som faktiskt inte var så överdrivet dyra. Dit kommer jag nog åka många gånger till om jag känner mig själv rätt. Om inte nu, så lär det bli till våren. Vi har nämligen fått klarte,
cken på att vi ska få ta över Fredriks föräldrars lägenhet här i Marma till våren. YES! Inte nog med att vi får ett toppläge där, så ska de även rusta innan de flyttar, och såklart så får vi välja hur det ska se ut då. Överlycklig är jag, för en fräch och mysig toalett är något jag tycker är viktigt. Sen får vi barnrummet rustat med nytt golv och tapeter. Skönt att verkligen ALLT har löst sig här framöver.




Kommentarer
Postat av: Fia

Jag drömde om dig och din mage i natt! Och i drömmen var det en pojke i magen. :)

2009-10-19 @ 18:07:20
URL: http://lagfesten.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad kul att det har löst sig med lägenhet för er. Kram//Millan

2009-10-19 @ 18:53:24
URL: http://pusspipan.bloggsida.se
Postat av: Anonym

du är ju inte alls nå stor än iaf.... skönt att de inte syns så mkt!!

2009-10-21 @ 22:02:24
Postat av: Anonym

du är ju inte alls nå stor än iaf.... skönt att de inte syns så mkt!!

2009-10-21 @ 22:05:52
Postat av: Anonym

du är ju inte alls nå stor än iaf.... skönt att de inte syns så mkt!!

2009-10-21 @ 22:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0