.


My Darling

Fick väldigt tråkiga och jobbiga nyheter igår, och som inte kunde sitta mer opassande. Ledsen så klart, och nu för tiden är det inte lätt att ta motgångar. Tänkte knipa ihop och ta det helt enkelt, men det gick inte så bra. Och om jag inte hade haft Fredrik som är världens snällaste så hade jag nog varit väldigt deprimerad just nu. Men jag har tur. Jag har en väldig tur som har denna person. Ja, han är bäst, my darling.



Idag vaknade jag med huvudverk och det har ännu inte släppt. Så under dagen hade jag tänkt sitta och bara mysa i soffan med mina nya filmer. Söka lite jobb, kika runt på lite bloggar och titta på film. Mysig dag helt enkelt. Runt 6 åker vi dock in till stan och äter hos mamma. Skönt att slippa laga mat.







Kommentarer
Postat av: Linda

Vad har hänt? :S

2009-10-27 @ 14:14:24
URL: http://deamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0