.


Fixardag

Idag har det verkligen varit en fixardag. Först alla saker jag gjorde på förmiddagen (se inlägg nedan), och nu ytterligare. När jag kom hem från stan så bakade jag som sagt pepparkakor. (som jag nu sitter och snaskar på btw), och efter hanns det med lite bloggande.

Någon timme senare var det dags för matlagning. Lagade till lite Tillmans och fullkorns-pasta-skruvar. Blev mycket godare än väntat, och det måste varit för att jag var så sugen på just den maträtten innan. Efter naten låg vi på soffan i någon timme och bara döade. Jag hade lyssnat på julsången via YouTube innan, och Fredrik skulle då Absolut spela Sean Paul. Ni vet, han som var otroligt överskattad för ett par år sedan. En massa tjejer med Enorma rövar i bakgrunden. Haha, jag skrattade ihjäl mig medan tankarna förde sig tillbaka till UG-festerna hos Matta då vi förgäves försökte skaka rumpa som tjejerna. Underbara tider !


Tillmans, pasta & sallad
Perfekt onsdagsmat


Fredrik tyckte också jag var snygg
när han kom hem och ville knäppa kort.
Snedbent, stormage & ett hål i håret.
Men vad gör man inte för sina läsare?


Tydligen kul att knäppa på stjärten också.
Varför det kan man fråga? :)

Nämnde också i förra inlägget att jag skulle försöka mig på en "efterrätt" med de där våfflorna. Vi traskade upp till Lage & Susanne och jag fixade ihop ungefär det jag hade tänkt mig. Faktiskt blev det väldigt gott, och det verkade som om de andra tyckte lika. Så det var väl inte sista gången man gjorde. Synd att jordgubbar är så dyrt bara. Kanske man kan använda sig av hallonsylt & tinade hallon istället för jorgubb?


Det här såg inte så fel ut va?


Lage & Susanne proppade i sig snabbt.
Reagerade dock inte lika snabbt på kameran







Kommentarer
Postat av: farsan

åååå, måste nog flytta till marma så jag osså blir bjuden på sånt där göttigt. kram

2009-11-19 @ 18:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0