.


Jäkla Explorer !

Här sitter man och försöker fixa en snygg blogg, men resultatet är inte Alls detsamma med Explorer. Själv har Firefox, som är mångdubbelt så mycket bättre, och där SER allt också bättre ut. Där är placeringen av headern & bakgrundbilden perfekt, medan allt är snett och konstigt i Explorer.

Och inte vill man sitta och göra om allt bara för att det inte fungerar i en. Vill att det ska vara fint i det jag själv ser. Man kanske får trösta sig med att fler och fler byter ut. Så om ni ser det snett, så byt ! Så himla mycket bättre med Firefox eller något nyare.

Just nu sitter jag mest och leker lite med bilder och bloggen medan Fredrik spelar sitt tv-spel. Ska väl snart hoppa i säng och läsa en stund innan pöjka vill släcka. Tills dess ska jag fortsätta att sura på detta.


Ni får väldigt gärna komma med förslag
& lite hur ni tycker att jag ska göra med
bloggen. Det tycker jag bara är kul :)
Gäller att ha lite fantasi, och det kan vara
svårt ibland. Lite fiffigt med film-rullarna ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0