.



Farsdag


Idag är det fars dag och vi har varit och hälsat på båda fädrarna med en varsin fin chokladask. Var först till Fredriks far och där fick vi lövbiff & potatisgratäng. Var väldigt gott och det var länge sen jag åt så pass mycket. Konstigt nog kan jag inte alls äta lika mycket nu som förr. Fast det kan ju trots allt bero på att man äter oftare (och bättre) än tidigare också. Efter det här är klart så ska jag verkligen fortsätta med det. Känns bättre i magen nu än vad det gjort på många herrans år.

Efter maten for vi in till stan och fikade lite med fadre mi, och sen åkte vi hem igen. Handlade en till dipp eftersom vi inte åt upp lördagschipsen igår. (och jag som nyss sa att jag åt bra, hihi) Kollade på den 5e av Johan Falk, och har nu bara kvar 6an, som vi sparade till imorgon. Nu sitter pöjka och nöter det där tråkiga spelet igen medan jag kikar genom lite gamla bilder som jag fått idag.

Farsgubben Mats Lundgren



Även jag fixade till mig lite.
Synd att det är omöjligt att
knäppa i speglarna här



Vann även en aktion på tradera för en stund sedan. Såg på en bilddagbok att det var ett par som satt upp en text på väggen i deras bebis rum, och jag blev väldigt förtjust. Kikade runt på en massa sidor och bestämde mig för att den här var finast (bild nedan), och då fanns det även på Tradera för en billigare slant. Så för 59:- (29:- frakt) fick vi en jättefin sak att sätta på väggen när vi flyttar.


Så, den där texten kommer i ett brev, med
bokstäverna för sig, så att det bara är att
klistra upp dem på väggen sen. Snyggt, enkelt
& lätt att ta bort om man sen vill ha något annat.

Kvällen godaste.
Fick med oss lite efterrätt från Laga & Susanne
som jag smaskade i mig tillsammans med några
kiwisar. Gott, och såg snyggt ut dessutom




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0