.


Myskväll

Trodde först att det skulle vara full lya här ikväll då Matta & Johann skulle komma, och sen kanske Ök & Sofie. Men så blev det inte. Vi städade upp här, i varje lite vrå för att det skulle komma folk, men så slutar det med att ingen kommer.
Fyyy skäms på er! :)

Men det var ändå bra, för nu fick vi en bra anledning att ta en riktigt storstädning. Låg på golvet på toaletten i minst 20 minuter. Finns så mycket vrår och annat där inne där smutsen samlas. Ska bli otroligt skönt att få flytta !

Efter maten (som bestod av snitzel & kroketter) så for jag in till E-center och handlade. Var meningen att jag skulle springa in och köpa lite chips och dipp, men det slutade med att jag handlade för över 300 kr. Hittade två till krukor som jag har i fönstret, som jag passade på att köpa innan de tog slut. ( Har nämligen redan bestämt exakt hur det ska se ut i sovrummet när vi flyttar, och då behövs 4 lika krukor)

Hittade också två söta blommor till sovrummet, och också farsdagspresenter.
Det är tur att jag finns med i bilden, annars hade nog inte Fredriks pappa fått något i år. Typiskt grabbar säger jag!

Just nu sitter min grabb och spelar sitt nya bil-tvspel som kom med posten idag. Ett nyutkommet som kostade över 500  :- ( !!! ) Aaaaldrig att jag skulle lägga ut den summan på ett spel. Men aja, man har väl olika intressen. Själv slösar jag pengar på inredningsaker & blommor. Han har fått tid att spela tills klockan 21.30, för då börjar det en film på tv. Tills dess får jag sitta och spela Bubbelshooter på datorn.


Så här ska det se ut en myskväll

SötGöte

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0