.


Trav


Idag vaknade vi någon gång runt 1. Godkänt med tanke på att vi ibland lyckas sova till 3-tiden andra helger. Gick och la oss i skaplig tid igår i alla fall. Kvällen skulle bestå av bara mys, men vi bestämde oss för att åka in till mamma en sväng. Där var det full fart och vi stannade i någon timme.

Idag har det inte hunnits med så mycket. Börjat på att städa lite smått, men gör det med låånga pauser. Fredrik var tvungen att åka och fixa bilen så nu håller jag koll på travet. 4 rätt av 7 än så länge i alla fall, men har 2 spikar i de två sista loppen. Så vi får väl se hur det går. Håller tummarna i alla fall : )



Ikväll vet jag inte alls vad som händer. Lät kanske som om Matta & Johann skulle komma ut senare. Men om inte dom kommer så vet jag inte alls. Ifall de inte kommer så funderar jag på att kasta ut Fredrik till någon kompis så jag kan kika på min töntfilm och äta lite chips. Vi får se, vi får se.

5e loppet nu, hejs !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0