.



Skitdag

Chicken nuggets & ris igår



Idag trodde jag att det skulle bli en rolig och bra dag, men icke. Åkte in till stan idag efter att ha lämnat av fredrik på jobbet. Åkte in till Jysk och var taggad för att köpa de saker jag tittat ut, men bara tofflorna var bra. Blommorna, som jag verkligen ville ha, var slut.. Värdelöst!

Slutade med att jag köpte andra saker istället. (de nedanför)
Nu snöar det och är väldens tråkigaste väder, medan jag sitter inne och är väldens tråkigaste människa. Skitdag helt enkelt.

Och en till otroligt dryg sak. Känner till en tjej här i stan som ska åka ner till stockholm den 26 för att göra ultaljud för att se vad bebisen hennes har för kön. Jag vill så gärna också göra det, och tyckte det skulle vara super att göra det samtidigt och på så sätt dela på respengarna. Men nu när jag ringde till kliniken så hade de inte tid förrän veckan efter till mig. Jag bokade en tid (mån 7 Dec) , men det återstår att se hur jag kommer ner. Skulle vara fint att hitta någon som är sugen på att dela bensin för att sen gå och julhandla på samma gång.

Någon som är sugen?

Fina tofflor för 35 :-


Tre handdukar för 30 :-


Jul-älgar för 35:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0