.



Tisdag

Idag är det tisdag, och jag gör väl lika lite som alla andra tisdagar i stort sätt. Följer mina serier och väntar på att det ska bli dags för matlagning. Innan dess ska jag väl vika tvätt, städa upp lite och bara slappa.

Kollade nyss på "förlossningskliniken" igen, och det är väldigt bra program. Man får se allt Precis som det går till i verkliga livet och det gör en förberedd på något sätt. Jag har en betydligt mer verklighetstrogen syn på det hela nu än innan. Det är inte direkt så som i filmerna då man klämmer 2-3 ggr och sen kommer det ut en ren och skär unge som är helt tyst. Snarare det helt motsatta.

Det är verkligen skönt att han/hon snart är nästan helt utom fara om det skulle dyka upp något problem. Just nu är man glad varje kväll man lägger sig och vet att ännu en dag har gått. För varje dag så blir det säkrare och säkrare.


Innan vikning av tvätten, så kommer här en liten komiskt historia.
Jag & Fredrik sitter hemma en söndagskväll och bara jäser i soffan. Vi kollar på film och har tryckt i oss så mycket godis och onyttigheter att det känns som om man ska spricka.

Blir kissnödig (som alltid), och går och kissar. Efter ställer jag mig för att tvätta händerna, och ser då upp i spegeln en sväng. Ser då en fläck med en diameter på 1 cm kanske. Drar i tröjan för att kolla vad det är, och då drog jag bokstavligen bort tröjan från huden. Kollar linnet under, och ser där två mindre fläckar.
Jag har läckt (!)

Kommer ut med en lätt panik och äckelkänsla, medan Fredrik skrattar sig harmynt och retas medan jag står där med en otroligt fjantig min.

Så ja, nu läcker jag också. Slut på historia.


Nu stannar du där inne ett tag till
i alla fall !




Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha trevligt värre ;)

2009-11-04 @ 15:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0