.


Halloween

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade. Det beror helt enkelt på att jag inte haft tid (eller varit hemma för den delen).

I fredags var jag inne i stan och besiktade bilen, samt gjorde ett provjobb som jag sökt för. (Som jag fick idag btw) Efter det väntade jag i stan en sväng för att vänta in Ökan som kom med tåget & Sara som slutade jobba. Vi satte oss på Waynes och åt lite. Sen var det raka vägen till Marma, och sen till stan igen. Tog med oss Lage & Susanne till mamma & Tony för "spökfika", som Ted och Liam bjöd på. Hade en trevlig kväll.

Sara tar en rejäl tugga


Emmas sallad. 90 kr, "det var dyrt "- Petsson


Bilprovet gick sådär.. Tråkigt




Ida & pappa var också med

På lördagen åkte jag in till stan runt 3 för att mamma skulle fixa slingor i mitt hår. Allt gick inte så smidigt som vi trodde och jag fick panik-duscha innan det var klart. Fick även en halvtimme på mig att vara klar i duschen, blåsa håret, sminka & klä på mig. Så det fick bli det bästa av saken.

Lyckades i alla fall få på mig alla kläder och såg ändå godkänd ut när jag rusade mot bilen och körde ned till kinarestaurangen. (stava?). Där väntade mitt sällskap som bestod av Fredrik + Lage & Susanne, samt pappa + Ida. Åt så klänningen höll på att spricka, och var skapligt mätt och belåten då jag skulle bege mig till fest.

Började med att följa med Fredrik till Sofie & Jonny som hade en riktigt brakfest, med en massa folk. Var roligt att få se alla en sväng igen. Man glömmer på något sätt bort hur roligt det är. Det var lite för livligt och trångt för att jag skulle kunna vara kvar länge så jag packade ihop och åkte ut till Sandra i Norrala. Där var det egentligen inte mycket mindre liv, men behövde bara "stå ut" i lite mer än en timme. Och jag tillägger igen.. det är inte lika kul på fest när man är nykter. Annars hade jag nog tyckt att både ställena var perfekt.

Hos Jonny & Sofie var det mycket folk.
Natalie var fin med ny hårfärg


Svarta kepsen var sig själv


Men vem är detta?


Väldigt knepig bild


Sara var BÄST på Halloween
" I wanna play a game "



Efter lite skjutsande av folk så hämtade jag upp Fredrik igen och vi åkte hem och kikade på " Upp". Den var hur rolig som helst måste jag säga. Blev posetivt överraskad. Somnade rätt snart efter filmen. Tog tydligen hårt att vara på fest.

Igår låg vi och sova nästan halva dagen och mot kvällningen gick F över till grannen för tv-spel medan jag tittade på 21.00- filmen. "Djävulen bär Prada", blev det. Förvånad att jag inte sett den innan, med tanke på att jag näst intill sett Alla såna filmer. Bra var den i alla fall. Anledningen till att jag inte bloggade igår, är helt enkelt för att jag i all hast glömde min väska med sladden (till bilderna) hos mamma & det är inget roligt utan dem.

Det var många som ville trycka & känna
på magen, och jag fick visa ett X antal ggr
under kvällen. Men man vet ju hur det är.
Komisk min på kortet fick jag också.



Idag är det åter igen måndag, och jag funderar vart alla veckor försvinner? Jag har aldrig varit med om att det kännts så snabbt. Veckorna bara rinner iväg, och nu är det verkligen inte länge innan vår älskling kommer. På torsdag är jag inne på vecka 23, och om bara 2-3 veckor så är den nästan helt utom fara om den skulle födas för tidigt. Det tycker jag är väldigt skönt att veta. Sluta vara orolig hela tiden. Och sen ska det helt enkelt bli roligt att lära känna den lille utanför också. Och jag vet att det är Många fler som känner samma sak.




Kommentarer
Postat av: farsan

Kuliga bilder från både fester å våran träff.

Å vilken snygg blogg du har,avis.

Snor bilder som vanligt, ha

2009-11-03 @ 01:13:22
Postat av: Sara

Tackar för berömet(?) ;) Grattis för jobbet btw!!

2009-11-03 @ 12:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0