.



Dag i Gävle

Igår vaknade jag och kände att jag Måste göra någonting. Var så otroligt uttråkad dagen innan och det kändes värdelöst att inte ha något att göra. Gick in på Facebook, som jag nästan Aldrig är inne på annars och det första jag såg var att Sara hade kommenterat att hon ville åka till Gävle. Jaaa, tänkte jag och sprang till telefonen. Då hade hon redan skickat och frågat, och efter ca 30 minuter var vi på väg ner.

Sara körde pimp-bilen

Hon hämtade ut sin lagade telefon, och sen gick vi och kikade runt i affärer. Själv handlade jag lite smågrejjer & en julklapp till Fredde. Julklappen var en mössa, som jag tyckte att han behövde redan nu, så han fick den igår i alla fall :)
Gossen måste ju ha en mysse.

Fredrik får öppna tidig julklapp

En mössa var det! Fräsig

Själv fick jag hem nya tights, snoddar, örhängen,
en roage & 2 gördel (gördlar?)


Så här ser en sådan ut, och är till för att
ha under t-shirts så man slipper mellanrummet
längst ner när magen växer. Kan ha tröjor
ett tag längre på detta sätt.


Efter att vi kommit hem igen så köpte vi lite götta och drog oss genom 2 fjantfilmer. Fredrik åkte in till stan och umgicks med grabbar så vi fick vara själva. Efter filmerna åkte även vi också in och hälsade på, innan Sara åkte hem, och vi hem till oss.

Mörten, Fredrik & Tomas.
Danne fick inte vara med på bild idag

Trevlig dag, thanks Säris !

Idag händer det dock inte mycket. När F slutat åker vi in till stan och får käk, men annars händer inget speciellt. Ingen planerat inför helgen heller, men ensammen blir jag på lördagen i alla fall. Om någon vill hitta på något så hojta till!


Kommentarer
Postat av: Sara

Men inte den där fula jäkla bilden på mig! Du ska få tillbaka ;)

2009-11-12 @ 17:44:53
Postat av: mats

Ida åjag bjuder in på lördags mys med film, kom du osså...kram

2009-11-12 @ 23:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0