Onsdag den 6 Maj


Idag är det den 6 Maj och dagen började inte helt okej. Vaknade kallsvettig efter en hel hög med mardrömmar. Bestämde mig då för en lång promenad som igår, men det blev inte alls kul. Ont i örat, benhinnan och dessutom årets första solsting efter halva promenaden. Ojoj, inte roligt det där. Efter det kom mamma och hämtade mig och vi åkte in till staden. Tog en fusksolning, som inte blev som jag väntat mig. Solariet var inte i toppform, så jag blev knappt något brun alls. Jaja, nästa gång får jag ta ett lite nyare.

Senare kom Sandra och vi åt stuvade makaroner & korv medan mamma berättade om sina vilda år så man nästan fick skämmas. Kanske tur att man inte har blivit lika. Efter maten skjutsade mamma oss tillbaka ut till Marma. Vi traskade ned till skäret och kastade sten så Sandra fick ont i nacken och halvlåg på backen, medanjag skrattade mig harmynt. Emma kom och hälsade på en någon timme och vi började kika på den alltid lika aktuella Pelle Svanslös. Efter tog vi oss en sväng ned till Tomas och såg på fotboll. Fick då reda på att Tomas åker till Malmö redan imorgon... Vilken besvikelse. Min bästa arbetslösa vän ska nu lämna mig själv i Marma om dagarna : (

Fotbollen slutade bra för killarna i alla fall och vi gick hem igen. Lånade med oss TP och körde barnfrågorna. Spelade ett bra tag och vi har skrattat så det räcker och blir över åt varandra för ett tag tror jag. Många dumma svar kan komma från två vuxna människor. Just nu ligger Sandra och äter återstående chips som fanns kvar, och jag provar att skriva mitt första inlägg på den nya datorn. Nu gäller det bara att fixa eget internet så jag slipper snylta på Fredrik. Han ligger och toksover redan då han jobbar från 8 imorse till 00. Stackarn. Ska lägga mig och vara lite go senare hade jag tänkt. När man ser honom så är man nästan glad att vara arbetslös.



Nu håller Sandra på att dö eftersom hon inte kan läsa.
För vissa ska ju vara Först med att läsa inlägg.
KLOAKIEN på dig du  : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0