Lekparksdags



Jag, mamma, Ted, Liam + vännen Axel var i lekparken en sväng. Lekte och åt ballerina tills vädret inte längre ville vara med. Just nu väntar korv med mos och sedan vet jag inte alls. Kanske tar mig en sväng ut på Coop för att kolla priser på färg. Jag och Långkuken Leif var nämligen nere på skäret igår och hämtade stenar ur vattnet. Ska sätta dem fint på framsidan i marma, men skulle vilja måla dem vita först. Jag är väl bara för duktig. Låg även på alla fyra igår och plockade upp kanske en miljaard fimpar och snusar från gruset igår, så nu är det fint. Den som kastar nästa ska f¨en sko i huvudet : ) Just idag är jag glad, det känns så sjukt bra efter att gårdagens missförstånd löst sig. Dödskära Alex gillar vi starkt.

  

Kommentarer
Postat av: Matta

Hahaha snygging;)

2009-05-14 @ 21:06:50
Postat av: Alex

Kan jag looova Matta!

2009-05-15 @ 15:30:37
URL: http://lundgrenalexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

NÄsta gång vill vi också vara med och leeeeka :D

2009-05-19 @ 00:21:09
URL: http://deamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0