Skönväder!

Sanna skickade och frågade om jag ville gå Forsbacka runt. Ja, det ville jag.
Nu är jag hemma efter en skön och långsam tur, och känner mig bra mycket piggare.
Underbara väder!

Gick och pratade mycket om alla olika saker vi skulle vilja göra. Tex luffa i utlandet.
Fatta vilken grejj? Livet i en ryggsäck och jobba ihop lite käk då och då. Jag har
lite annurlunda drömmar än alla andra, det vet jag redan. Hur som helst så ska vi
ta oss en tripp till AF och höra vad de har att säga. Just nu känns det i alla fall som
att jag skulle kunna dra vart som helst. Riktigt less på olika saker här hemma..




Kommentarer
Postat av: ök

du är duktig på att drömma!! ;P ta tag i någon dröm någon gång vetja!

2009-04-02 @ 11:04:15
Postat av: Alex

Haha, jo jag vet! ;) Tyvärr är det pengarna det sitter i. Har faktiskt sökt lite olika jobb utomlands nu :)

2009-04-02 @ 11:45:27
Postat av: Anna

Underbara sol, underbara sol! Älskar våren! (:

2009-04-03 @ 18:53:42
URL: http://tresmating.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0