Ladda ladda ladda..


...För Tranan?
Jaja, jag laddar så mycket som det går inför staden som gud glömde. Bollnäs, vilket ställe.
Men det ska bli otroligt kul att få se lite ansikten och umgås. Det är roligt att Sara följer med,
för vi brukar oftast ha en massa knas för oss. Satt igår och tittade på gamla bilder sen tex
Cityfesten i sommras. Ojoj, vilket massa tok. Alltid roligt att titta på gamla bilder.

Pulkåkningen blev rolig, dock inte för min rygg. jag är helt enkelt en gammelnucka. Med skador lite överallt, ska jag nu släpa mig in i duschen och göra mig iordning inför kvällen. Vill bli klar tidigt, så man hinner umgås så länge som möjligt. Sen har jag inget större behov avatt behöva vara speciellt snygg inför kvällen heller. Kör ba!

Jaja, hoppas att det blir lite skojj ikväll i alla fall. Ska försöka komma ihåg att ta med kamera så man kan dela med sig av kvällen till er senare. Glömde den tyvärr igår när vi åkte, men knäppte två fina väl hemma. Jag visar skadorna av min stjärt, och om man tittar noga kan man även se hur jag landat. Sara visar på sina täckbyxor vart hon råkade sparka sig själv i ett lite misslyckat åk.

Ja, jag säger då det. Man blir då inte yngre.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0