Inget fika idag heller


Och ingen fika blev det idag heller. Magen är fortfarande retard och jag drömmer så mycket om nätterna så jag blir helt yr på morgonen. Det är roligt att få fantisera lite, men på morgonen känns det inte som om man har sovit ett endaste dugg. Så idag är jag trött och bajsar som en leopard. Ringde för den delen inte Lammet igår och frågade heller, så ingen blev lidande i alla fall : )

Så det finns inga som helst planer för dagen. Mamma tycker att jag ska äta enbart blåbärssoppa, men det tycker jag verkar som en tråkig idé. Mat är mitt bästa.

Drömde förresten om festival inatt Igen. Längtar som en tok till sommaren och alla dess härligheter. Sköna människor, varm sol & lika varma öl på en enorm gräsmatta. Det är vad jag kallar höjden av nöje. Sandra kommer hem nu till den 11e och det ser jag fram emot som en tok. Nu ska jag bara försöka snåååla ihop till en biljett till Rockweekend. Får jag inte åka så ska jag gå i ide.







Kommentarer
Postat av: Anders

Haha, ja det kan nog fixas :)

2009-03-30 @ 17:59:59
URL: http://intensivt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0