Helgens aktiviteter


I helgen. Ja, vad har jag gjort då?
Det har varit lika lugnt som förra helgen. Nyktert och bra.
På fredagen åkte vi hem till Söderhamn. Var tvungen att fixa lite papper och annat, och sen är det alltid lika mysigt att hänga ute i Bergvik. Tyvärr så blev det liite för mycket gotta, men ingen är väl perfekt?
Klev upp tidigt på lördagen för P skulle klippa sig i staden och jag skulle köpa ut, den snälla vännen som jag är : ) Efter bar det iväg till Bollnäs & skidbackarna där, som jag inte kommer ihåg vad de heter. Lilltrollet Pontus jäste på sin snowracer och vi jäste lika mycket på det underbara vädret. Blev en hel del sugen på att åka skidor faktiskt. Närsta gång mamma åker till fjällen ska jag allt ta och följa med.

Söndagen blev tråkig eftersom det var sista gången vi såg varandra på 22 dagar nu. För VISSA töntar ska ju åka till Thailand i nästan 3 veckor. Jag är just inge avis alls.
Senare på kvällen mötte jag upp Sanna och vi pkte till den klassiska donken för lite kvällsmat. Usch, fy och blä på samma gång. Men ibland får man faktiskt.

Idag är det måndag och jag har inte gjort ett dugg. Drömde en massa konstigt i natt så idag har jag varit både seg och trött. Senare ska jag gå ned till Sanna och kika om hon har några kläder jag kan låna till på onsdag. Var meningen att jag skulle åka tillbaka till Gävle idag, men igårkväll kom vi på att vi ville åka till Tranan på onsdag. Och eftersom det är måndag nu så kändes det lite onödigt att bara åka fram och tillbaka. Dock tog jag knappt med något annat än mjukiskläder över helgen så jag måste nu låna : ) Får se om det bölir nå skojj att åka dit nu, brukar kunna vara helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0