Tisdag med höns & Coop



Idag är det en rätt vanlig dag. Vaknade av klockan tidigt eftersom jag hade ärenden i stan, men efter det första doppet i Florsjön igår är inte min kropp på topp. Jag ringde och beställde ny tid och somnade om. Vaknade mycket senare av att Sandra ville komma ut. Hon bjöd på varma mackor, som var väldigt mumsigt. Känns som det kommer bli en vanlig sak här i hushållet efter.

Tog oss in till staden där hon var tvungen att byta bil. Medan Sandra var inne hos moder sin så stannde jag ute och knäppte lite kort på de äckliga snuskmonstren till hönor dom har på gården. jag stod där helt inne i knäppandet när jag ser i ögonvrån något som rör sig bakom mig. Vänder mig om och upptäcker att två av dem är UTANFÖR buren. ( ! ) Sansade mig efter ett skutt i motsatt riktning från hönorna och fortsatte att knäppa litre på hunden deras.


1.

2. 3.
4. 5.

1. Monstertuppen som lika gärna kunde vara en staty
2. Kolla in den vita !!
3. Sandras hund (som därimot inte är äcklig)
4. Kolla in klon på detta djur
5. De som smög sig på mig utanför buren


Efter det skräckmomentet väntade bara nästa, som bestod av en av de äckligaste spindlarna jag sett i mitt liv. Rakt ovanför Sandras huvud i bilen. Som det otroligt snälla vän jag är så behärskade jag mig från att döskrika så att vi kunde stanna med liven i behåll och ta bort det lilla äcklet. Vidare ut till E-center där vi handlade en sväng. Sandra köpte mat och jag chips (oväntat).

1.

2. 3. 4.
5. 6.
7.

1. Vi träffade på jobbande Anna.
2. Träffade även Matias + syster som skulle färga hår.
3. Snygga automaten.
4. Mitt hål i röven.
5. Sandras pizzakit
6. Bacon skulle också handlas.
7. Jag har lika roligt överallt.


 Ikväll blir det bara lugnt här hemma själv. Pyret jobbar sent idag igen, och jag ska försöka att inte vara rädd. Älskar att det börjat bli ljus dygnen runt nu. Kanske ska tjata lite på Sandra att hon måste komma hit i alla fall, inte överdrivet roligt att sitta själv. Imorgon vet jag inte alls vad som händer. Hoppas i alla fall på finväder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0