Skänk mig en kamera



Det är så tråkigt. Jag knäpper med Freddes kamera på telefonen, men då har han ingen sladd så jag kan föra över dem istället. Skulle så himla gärna ha en riktig systemkamera, eftersom att knäppa kort är i stort sett det enda jag har som intresse, och tycker är riktigt roligt.

Ska leta upp mig någon som vill köpa minidatorn min, så jag kan köpa mig en skaplig kamera. Synd att de är så himla dyra bara, men det kan det vara värt. Hade inte tänkt mig köpa en värsting heller för den delen. hur som helst så blir det lite klur på den saken.
Är det någon som vill köpa en LG 10" så är det bara att höjta till.



En sådan, dock svart

Ja, vad händer annars då?
Helgen var lugn, skönt som bara tusan var det. Ut på havet och solade i fredags, och sen fick vi vara inne nästa dag pga bränd hud. Nu minns jag inte riktigt vilken dag vi gjorde vad, men det har väl blivit lite fiska, slappa och sola i allafall. Hade som sagt en massa bilder sen helgen, men nu kan jag inte föra över dem. Ni får helt enkelt fantisera fram en dag på Marmen. Igår var jag, Fredrik och Danne uppe och spelade lite tennis på kvällningen. Jag suger fortfarande, men dock liite mindre denna gång. Det går framåt i alla fall.

Idag är det tråk-tisdag, den tjatigaste dagen på veckorna. Fredrik jobbar, men kanske skulle sluta lite tidigare så vi kunde ta oss en tripp till Bollnäs för att kolla in lite affärer. Jag skulle vilja ha lite ljuslyktor ut, men det får jag nog tjata om ett tag. Han är ju trots allt min lilla Sugardaddy, som Emma så fint la fram det : )  Tänkte göra lite fint på bakgården, nu när framsidan ser skaplig ut. Var in i veckan och köpte utemöbler, så nu fattas det bara lite krimskrams så känns det nog ganska hemtrevligt där bak. Invigde med käk där i helgen, och det fungerade finfint. Nu väntar jag bara på att det ska komma lite främmande som kan sitta och mysa.

Nej, nu ska jag sätta mig i solen och lösa lite korsord.
Förresten, gå in och kika på Anton Östlunds nya blogg.
http://beastlund.blogg.se   Mycket roande.




Kommentarer
Postat av: Theres

Jag vill köpa, vad ska du ha för den?? Funkar den som den ska??=)



Theres (Daffy)=)

2009-06-30 @ 21:34:50
URL: http://www.aadalen.bloggspace.se
Postat av: Theres

OK,, vad heter datorn så jag kan läsa om den på internet,, se hur mycket minne och så det är i den,,finns det blåtand på den,,?? Priset tycker jag verkar hellt ok,, men måste se beskrivningen av den=())

2009-07-01 @ 22:03:44
URL: http://aadalen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0