Helgens bravader



Var först bestämt att det skulle vara nyktert hela helgen, men så blev inte fallet, som vanligt. På fredagen satt vi bara hemma och glodde, när jag lyckades tvinga Fredrik att börja dricka rent vid 11 på kvällen. Vi brummade ut till Vågbro där han träffade lite vänner. Efter mycket om och men så fick jag åka hem och sova i alla fall.

Lördagen började drygt eftersom jag då insåg att systemet var stängt. Och åter igen, efter mycket om och men, så räddade Tola mig. Sandra, jag och Malin åkte ut till Anton och där blev det slag för min del. Hej hej Grogg-hagga ! Vidare in på muskan där jag, för första gången i mitt liv, tofflade hela kvällen. Lite för mycket alkohol i min hjärna för att fungera ordentligt tror jag. Fredde blev dock Ännu mer full och lyckades inte ens ta sig i och ur bilen, så som tur var så fick jag hjälp att Mittias. Eftersom vi ändå skulle käka hos mamma på söndagen så släppte de av oss där istället för att åka ut till Marma. Mamma fick sig en överraskning när två fulla ungdomar kommer mitt i natten.

Söndagen bestod av slapp + käk. Mot kvällningen fick vi skjuts ut till mysiga Marma igen, där det blev film och jäs bara. Det är ganska härligt med söndagar ändå, om man tar bort det lilla illamåendet man har i alla fall.

Så såg min helg ut i alla fall. Bilderna är Sandra seg på att lägga ut som vanligt, så de får komma imorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0