En dag på Ljusnebadet



Idag blev man väckt vid 8 först, men mamma fick sig en känga i vänstra hjärnhalva för det, och tillslut klevs det upp runt halv 10. En snabb frukost, och sedan bar det iväg till Ljusne. Jag, mamma, Ted & Liam mötte upp mammas vän + barn och sedan var det bara att börja steka.

Blev till och med för Mycket steka, så nu är jag rödare än en kräfta och har lite småont. Hur som helst var det riktigt skönt att få en heldag vid vattnet, trots att det bara var pooler denna gång. 30 kroner är det klart värt. Senare ikväll vet jag inte riktigt vad det blir. Kanske en sväng till Moheds tutbingo igen, men det återstår att se. Som det känns nu så skulle jag kunna lägga mig och knoppa resten av dagen. Det som egentligen fattas nu är en skön hängmatta i skuggan med en bra bok. Höjden av jäs.




  


Imorgon börjar helgledigheten för alla jobbande, och det gillas också. Får se vad som blir planerat inför helgen. Absolut inte fest, det är en sak som är säker. Kanske ska sitta och sura läpp på alla som är på Peace & Love, framförallt töntot Mattafuck. Nu är det verkligen Mattafuck också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0