Tråkigt hemma


Här har det varit folk idag, mot annars i alla fall. LångeLeif + Danne före visningen, farmor kom för hjälp med kameran, och nyss åkte mamma & Tony härifrån. De kikade in och ville väl egentligen ingenting alls tror jag. Har tydligen varit i Rengsjö, och kikade in här på hemvägen. Påminnde om att Ted & Liam fyller år. Vattenpuffror i present kanske?
Någon annan som har fler förslag på presenter till pojkar som fyller 5 & 6 år?


Mamma Anneli

Tony


Annars sitter jag och har väldans tråkigt här hemma. Ingen ork att titta på tv, ingen ork att läsa bok, ingen ork till något alls egentligen. Imorgon Måste jag åka in till stan för att fixa lite papper, men det är mest brådskande eftersom jag börjar bli så otroligt uttråkad om dagarna, trots sommarvärmen. Måste ha något att sysselsätta mig med. Ikväll hade jag så tråkigt att jag satte mig en sväng och gjorde ett armband av en gammal ör-ring. Tappade ena en knasig kväll på krogen, och lyckades komma hem med ett. Och eftersom jag sparar på allt från en gammal glasbit till en av två ör-ringar, så fick det nu bli ett armband istället. Skulle vara roligt att få ett jobb som pysslare, det skulle sitta som handen i handsken för mig.








Kommentarer
Postat av: Farmor

Batteriet ligger på laddning och jag läser väl ett par sidor i handboken ikväll, mer orkar jag inte. Desto roligare blir det i morgon när jag fattar vad jag köpt.... Tack för hjälpen!

Har du ingen bra bok på gång, eftersom du har så tråkigt?

Undrar om jag har nånting åt dig, vet inte, kollar lite.



2009-07-15 @ 22:24:30
Postat av: Alexandra

Ja, det är bara att läsa, så förstår du snart.

Jo har en rätt bra, men orkar inte ligga och läsa hela dagarna heller, får så ont i skallen. Fast du kan kolla ändå, boken jag har tar väl slut snart i alla fall. Du har sett att jag skrivit till dig på din blogg med?

2009-07-15 @ 23:29:35
Postat av: Farmor

Ja jag kollar kommentarerna. - Det finns en grej som jag inte lyckas med: att sätta text till bilderna. Går inte hur jag än gör. Tja, det ordnar sig. Och det där med länkar - men jag har lagt ut en länk i högerspalten i alla fall. Nån gång kan vi väl titta igenom sånt där om jag inte lyckas lösa det själv.

Natti.

2009-07-15 @ 23:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0