Svensk sommardag




Filmen (Ice Age3) igår var i alla fall hysteriskt rolig som vanligt, och vi dog lika mycket till Scrat som alltid annars. Ett geni den som har gjorde dessa filmer. Och eftersom det var en barnfilm så var det slut redan vid 9, så vi tog oss en sväng på donken för en varsin hamburgare. Sen bar det av hem, och sen sova. Det var den dagen det.

Idag är det en samma gammal svensk sommardag, med tråkväder. Vaknade strax inpå 12slaget och kände ett vakum i skallen. Inte kul att sova för länge, hela dagen blir på något sätt förstörd. Gjorde lite käk till F och nu är Danne här och grejjar. Senare vet jag inte vad det blir. Kanske tigger skjuts av Dan in till staden och stannar hos mamma i natt, vi får se. En sak är då i alla fall säkert och det är att jag ICKE är på ett bra humör idag. Borde vara det egentligen, men nej..




Kommentarer
Postat av: sandra

kom till stan lek med mig, jag är ju även ledig imorgon :D

2009-07-08 @ 13:27:11
URL: http://http:/sandraosth.blogg.se
Postat av: Alex

Ah, vi får se om jag fixar någon skjuts till stan. I så fall blir det efter 5 någon gång :)

2009-07-08 @ 13:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0