Lör - Sön - Måndag


I lördags blev vi väckta av mamma som ringde och tjatade att vi skulle snabba på. Översovarna kom till stan ca 1 timme senare för att sätta sig i bilen. Sen bar det iväg mot Hudiksvall. Skulle på en monster-loppis, men det enda vi fick var ett monster-motorstopp. Bilen la av helt plötsligt, och tur var det att vi precis kunde rulla in på ett vägstopp. Där fick vi spendera någon timme innan morbror Jens kom till undsättning. Vi fick åka till andra loppisar och kika i alla fall. Efter åkte jag och Fredrik hem med Jens, medan mamma och Tony satt kvar i flera timmar och väntade på släpet som skulle ta dem, och bilen, hem.






Vi for direkt ut till Marma igen där vi fick käk hos F föräldrar, och efter det tog vi åter igen och brummade in till stan. Det komiska nu är att även Fredriks bil (batteriet) dog, men nu var vi redan i stan så vi parkerade bara och gick. Väl hos mamma och Tony dracks det grogg, och Fredde blev skapligt på lyset, den knäppskallen. Halvkröp till sängs den natten. Dagen efter var det inte så mycket att göra, så vi stannade kvar i stan hela den dagen också. Tittade film, spelade kort & hade det bara mysigt.
 


På måndagen därimot var det full rulle igen, då grabbarna kom hem vid halv 7 på morgonen. De väckte Fredrik så han för en gångs skull kom till jobbet i tid. Kan vara bra med två morgonpigga pöjkar på morgonen. Senare under dagen kom & gick det folk hos mamma hela dagen. Grabbarna fyllde som sagt år i veckan, och den dagen var det dags att fira dem hos oss. Fick en hel del prylar, men den bästa var nog den de fick av oss (mig & Fredrik) ändå. Hittade en uppblåsbar vattenscooter på Ö&B för 350 kr, som drivs på batteri, och den blev en stor framgång. Ska bli roligt att se dem på den, när nu vädret blir bättre.

Uppblåsbara vattenscootern var populär

Liam & Ted öppnar paket

Razz försökte vara kaxig mot Liams leksak, men flög nästan i taket när den rörde sig lite för nära. Perfekt taget, mitt i ett fövånat hopp i rädsla



Så det var väl mina 3 sista dagar. Nu är vi hemma i Marma igen, och allt är som vanligt. På lördag åker vi till fjälls och blir borta i en vecka. Mer än så har jag inte att säga nu.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Häftigt hundfoto! Jag knäppte Svarten när han jamade idag...Det gäller att ha timing.

2009-07-21 @ 22:32:56
Postat av: Linda

hahaha men razz ;);)

2009-07-25 @ 15:39:44
URL: http://deamon.blogg.se/
Postat av: cecilie ♥

är du en av dem som inte har så mycket pengar över till shopping? bli medlem på denna sidan http://www.gratis5.se/user/register/ccecilie och tjäna ihop poäng till presentkort som kan användas i vilken affär du vill! och det funkar, jag har fått mina presentkort två gånger tidigare & får snart mitt tredje :) lycka till! ♥

2009-07-25 @ 15:51:45
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0