Länk till huset

Just nu sitter jag och snaskar på lite rödvinbär från lill-gården medan Danne sitter och kollar på någon bajsfilm på tvn. Har nyss ringt mäklaren, och imorgon klockan 4 åker vi dit för visning. Hoppas att det inte är så jättemånga mer som ska se det nu bara, jag har blivit lite av en enstöring här i Marma på senare tid. Lite folkskygg sådär. Kommer vara en eremit när jag väl får ett jobb här. Men det löser sig.

Länk till huset om någon vill se ; Klicka här <--


F sov över till 10 idag, så man vet inte alls när han kommer hem från jobbet ikväll. Men när han gör det så blir det lite grillning. Fläskfille och potsallad, det kan jag äta varje dag om så är fallet. Mycket gott !





Kommentarer
Postat av: sandra

meeeeeen gud vilket mysigt hus det såg ut att vara! :) ge mig att vara husägare =)

2009-07-14 @ 14:16:57
URL: http://http:/sandraosth.blogg.se
Postat av: Farmor

Håller med Sandra - ser väldigt fint ut! Mest glodde jag på kaminen, faktiskt. Sen började jag må illa när jag tittade på väggarna på "separat toalett" - är den till för att kräkas på?

Väldigt fint i alla fall. Mycket gräsklippning skulle E säja.

Nu ska jag slita mig från bloggarna en stund. Har skrivit mer på min...två ggr idag. Beroendeframkallande?

2009-07-14 @ 15:55:26
Postat av: Anton

Bra jävla läckert hus döh! :)

2009-07-15 @ 19:18:43
URL: http://beastlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0