Stockholm eller Gävle?


Ja, frågan återstår.
Vad jag vill vet jag redan, men när och hur vet jag inte alls. Det är drygt att behöva passa
in en massa med varandra, men det hör väl till med att bli vuxen.
"Att ingen blir lyckligare av pengar"
måste vara den största osanningen någonsin. Självklart blir man lyckligare av pengar.


 

Idag är jag hemma i Söderhamn, och har fått i mig en stor portion av mammas supergoda levergryta, som jag längtat efter. Blir lite enformigt i Stockholm, eftersom alla jobbar olika och jag inte har ork eller lust att ge mig in på något mer svårigheter än nudlar och pasta i olika former. Utan köttbullar hade nog jag svält ihjäl vid det här laget. Åter ett sätt att bli vuxen på, men som jag inte heller kan. Patetiskt kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0