Och tillbaka i Söderhamn


Ja då var jag hemkommen från Gävle och det gick väl bra. Var en tokfin lägenhet med allt som behövs. Fräsch och med bra ytor. Tyvärr hade det varit en kille där före och redan sagt att han ville ha den, men det fanns en chans att jag kunde få den i alla fall. Så nu håller jag tummarna på det. Om det inte skulle gå vägen så har jag allt en reservplan som sagt. Min väldigt snälla vän Alexandra Eriksson har erbjudit sig att dela med sig av sin nya lägenhet för ett tag, medan jag letar eget. Det är otroligt snällt tycker jag i alla fall. Får väl se nu hur veckan ter sig, och vart jag hamnar tillslut. Men jag är inte så pryd av mig, så en plats bakom en soffa hade inte gjort mig så mycket heller för ett tag. Snusk-Alex? =)

Tog inga bilder i alla fall, men det kan vänta.
Just nu ska jag bara sitta här och spana runt på allt och alla som vanligt innan det är sovdags. Har världens fetaste ångest över att vara tvungen att åka tillbaka imorgon också som vanligt. Ska jobba fram till fredagen och sen på lördagen smäller det jävlaranamma! På lördag eftermiddag kommer nämligen det galna, alltid saknade, yrvädret Pöscha med flyg från grannlandet och parkerar röven hos mig i Stockholmo. Senare på kvällen drar vi på oss en liter hårspray och åker till "Rest in sleaze" . Det ska blir så jäkla kul att få göra något. var ett tag sen om man säger så.


Nu får det vara nog för dagen.
Det skulle hur som helst vara roligt att se vilka som läser min blogg.
Blev väldigt förvånad här en dag när jag fick reda på att mammas
kompis varit in och kikat. Skriv en liten kråka nedanför så jag får se vetja! =)



            

Kommentarer
Postat av: Anki

Javisst Alexandra det kan jag göra :-) Det var jag som var kompisen. Jag har pratat med mamma i telefonen idag, vi bestämde att hon skulle höra av sig när hon kände för det så skulle vi ta en fika.

kram Anki ( jag är ju Sara Elofssons mamma vettu)

2009-01-20 @ 23:45:28
Postat av: ök

det är lustigt vad du har råd med vissa saker men inte andra :)

2009-01-21 @ 09:07:52
Postat av: Alex

Till Anki : Jo, mamma sa det :)

Till Ökan : Ibland kan det vara fint att spendera lite på sig själv. I alla fall om det är första gången på ca 2-3 månader. Om inte choklad för 20 kr räknas dvs.

2009-01-21 @ 10:50:46
Postat av: Erica

En kråka :)

2009-01-22 @ 19:11:04
URL: http://gustafssonerica.blogg.se/
Postat av: Alex

Vad rolig du är då Erica ;)

2009-01-22 @ 19:12:55
Postat av: Caroline

Kråååkaa

2009-01-23 @ 14:10:43
URL: http://kissan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0