Knäppaste jobbet någonsin


Ja, jag måste ha det knäppaste jobbet någonsin faktiskt.
Annars brukar det oftast ringa någon på mina lediga dagar och fråga om jag kan jobba eftersom det fattas folk. Idag ska jag jobba 17-00, och då ringer de och fråga om jag vill vara ledig istället. Haha, ganska upp och ner-jobb alltså. Duktig som jag är så sa jag nej, och jobbar ändå. Ska jag ändå slita så kan jag lika gärna skaffa in lite pengar denna helg för att få en till dag hemma nästa vecka.

Beställde förresten biljett idag. Åker nästa torsdag, direkt efter jobbet. Stannar dock i Gävle första natten och åker dagen efter vidare till Söderhamn. Var först så dum att jag kollade biljetter mellan Stockholm-Sundsvall, och tänkte inte alls på att man kunde titta bara till Gävle. Så nu fick jag tag i en 1a klass-biljett för 195 kronor. Helt godkänt faktiskt. Just nu sitter jag bara och längtar att det ska blir nästa vecka.




Blev bara en liten uppdatering denna gång,
ska dra mig ur soffan nu och försöka fixa till
ruffset och kanske sminka till sig lite. Börjar
bli så van att se ut som ett stjärthål här nere.
Är ju ändå ingen som känner igen en =)

Ha en bra kväll allihop!
Och tack för att ni skriver någon rad till
inläggen, så jag har något att fnissa åt.
Finns så många fina människor i mitt liv.
Också en extra speciell som förgyller mitt
hjärta lite mer för varje dag. Börjar gå in
på 5 år nu tror jag. Mycket knas, men så
mycket mer av det bra.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0