För jag äääääär...


....Ledig imorgon! Ja, för det ääär jag. Märks att jag är glad?

Idag till och med vaknade jag sur och grinig. Inte av någon speciell anledning egentligen, mest bara trött och & allmänt less på jobbet. Satt med läppen i bordet ända tills det blev dags för arbete 4. Väl där gick faktiskt allt lika bra som igår, och fick ikväll till och med gå 23.05. Underbart! Så nu har jag varit hemma ett bra tag. I vanliga fall vore jag hemma ungefär precis nu. Och ja, en halvtimme gör faktiskt jäkligt mycket. Just för tillfället ligger jag bara och jäser på att det är måndag imorgon och jag enbart ska ligga på soffan och svulla mig. Helt ensammen med några avsnitt Sarah Conner. Roligt när man ser fram emot att tjocka sig. Mitt bästa =)

På kvällningen kommer också ett kärt sällskap hit, som jag längtat efter nu i hundra år känns det som. Vill egentligen bara spola fram tiden, så det blir kväll igen. Orkar egentligen inte skriva nu, vet inte varför jag började heller. Kommer säkert få tråkigt imorgon efter allt fettande och skriva ett lite mer intressant inlägg.

Men tills dess, see ya amigos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0