Bilder från juldagen


Den här dagen var som alla andra UG-fester, helt perfekt. Mycket roliga &
fula kort som jag måste dela med mig av. Ni får ursäkta att de är så sena,
men det skyller vi på Säris. Här får ni några i alla fall.


     
     
     

Idag är det onsdag och imorgon åker jag hem. Ska bli så otroligt underbart!
Har på allvar börjat kolla efter lägen i Gävle nu, det känns mer och mer som
att det är där jag hör hemma. Så det står väl inte på innan jag är där. Lite mer
planerande är bara det som fattas nu. Senare idag jobbar jag 17-00, vilket
jag absolut inte ser fram emot, eftersom jag vaknade med magverk och som
inte har planer på att försvinna heller. Men tänker man på helgen så kanske
det går lättare med allt.

Satt igår och tittade runt på allt och inget då reklamen för Rockweekend i
Kilafors dök upp. Och Självklart åker vi i år igen. Sjukaste och mest bisarra
festivalen någonsin måste jag nog påstå. Fast det här året ska det bli lite
ändring som kommer göra det hela mycket roligare. Till ett exempel ska jag
Inte glömma skitpillren, som förra året. Magen är inte på topp efter enbart öl
i 3 dagar. Så det måste jag komma ihåg. Ja, för de som var intresserade av
mina bajsvanor så fik ni ett litet försmak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0