Torsdag torsdag


Ja, idag är det en vanlig torsdag. Väcktes av mamma runt 10 då en enorm frukost stod på bordet. Aldrig fel att vakna på det sättet. Efter frukosten var avklarad åkte vi på E-center, Lidhl (mycket underskattad affär) och slutligen tog vi oss en rutt ut till Marma för att jag ville på loppis. Där hittade jag tre böcker, vilket var mycket bra eftersom min snart är slut. Hittade en helt vanlig roman i pocket, en engelsk samling av Shakespears verk i korta former. Känns lite som att man borde kunna lite om de olika. Har glömt bort allt sedan skolan ungefär. Även bra att få träna på engelskan, vilken inte heller är på topp nu. Den tredje var (hör och häpna) en Bibel ( ! ). Vet inte alls var jag står med hela Gud-frågan, mer åt ateisthållet, men älskar dock historierna i, och har alltid velat att läsa hela. Kommer antagligen att ta hundra år, men men. Hur som helst så gick hela kalaset på 11 kronor, vilket var ett jäkla fynd. Jag är en fyndare! : )

Imorgon är det fredag och jag har absolut ingenting planerat. Utan pengar finns det inte så mycket annat att göra än att sitta på sitt tråkiga arsel och glo på dumburken.
Men jaja, levern jublar i alla fall.

Uppdaterar lite som helgen kommer, om jag får tid eller möjlighet. Lite svårt nu för tiden med tanke på att jag inte har en egen dator nu, och Alex är enormt seg och jobbig. Får blir nu när jag är hemma hos mamma då. Ja, just det ja, kanske inte sagt att jag är i Söderhamn? Det är jag i alla fall. Så nu vet ni det : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0