.



Valbo




Idag for jag och Fredde till Valbo för att sätta sprätt på presentkort sedan julen. I hela tre dagar fick de ligga ostörda i skåpet :) Hade ett kort på KICKS, så en parfym fick det bli. Ville egentligen ha Mexx, men den var slut så denna DKNY fick duga. Luktade också gottans.

Förrutom det blev det två tröjor från Gina samt en klänning från Carlings. Mellandagsrea, underbart! Innan vi åkte hem hann vi med en snabbtitt på IKEA. Eller ja, det var snarare jag som tvingade honom att ta en titt. Skulle kika på ett skötbord som jag sett på hemsidan, och det slutade att vi köpte det. 600:- var inte allt för farligt. Så nu har vi faktiskt allt som behövs här. Nu längtar jag bara tills vi får flytta så att man kan sätta upp sakerna m.m, för just nu står allt på vinden pga det trånga utrymmet här nere.


Skötbord "SPOLING" 600:- från IKEA



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0