.



Juldagen


På juldagen var det dags för pappas släkt att fira jul. Det fick hålla till stapeln här eftersom vi har störst med plats. Proppade i oss en massa godsaker och snicksnackade mest hela kvällen. Runt 11 drog de sig hemåt och vid den tiden var jag helt slut. Och bara för att man var så utpumpad så skulle såklart benen krångla och jag fick ligga på soffan och somna till tvn inatt. Konstig känsla det där.. Som växtvärk, fast ändå inte.

I alla fall så var denna kväll lika trevlig som julaftonen. Fast nu är det skönt att det hela är över. Inte lätt när man är näst intill höggravid och inte pallar av någonting alls. Det kommer bli betydligt roligare nästa år, när lillen är med. Och på tal om lillen så var det stora disskutioner om vad alla trodde att det skulle bli för något. Det är nog rätt så 50/50 vad alla tror nu faktiskt. Namn till det ena könet är redan klart, nu ska bara det andra bestämmas.

Farmor & Ida



Eyvind & Pappa Mats



Fick bland annat en SodaStream av svärisarna
Den kommer vi ha stor användning för




En massage-sittdyna fick jag av darlingen



Men bäst av allt var väl ändå
Nintendo Wii som Fredrik smygköpte
utan att jag hade en aning.




Såhär kommer vi väl stå ofta här framöver.
Jag har redan träningsverk i armen, illa : )




Ja, där fick ni se några av julklapparna jag/vi fick i år. Fick två saker som jag inte ens hade drömt om att han skulle köpa, så jag är supernöjd. Utöver det fick jag småprylar/presentkort. Presentkorten tar vi med oss till mellandagsrean på Valbo imorgon, jag och Fredrik. Det ska framför allt letas efter parfym, ett våffeljärn samt en till dosa till nya spelet. Och det bästa av allt... jag har nu kopplat in massage-dynan i bilen så jag slipper onda ryggen på vägen hem.
GULD värt!




Kommentarer
Postat av: Farmor

Haha, vilken min! Som en riktig gammelfarmor. Tack för en trevlig kväll!

2009-12-27 @ 13:23:08
Postat av: eyvind

Men gestikulerar jag så där när jag pratar?

Stort tack för en trevlig kväll.

2009-12-27 @ 20:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0