.



81.000:- på travet!


  • Vi köpte bil igår.. Heeej då sparpengar!
  • Fixade ett trav-system igår med Susanne & Lage.
  • Vann 81.000 spänn på systemet idag.. Heeeej igen, sparpengar!

Åkte in till staden idag med nya bilen för att visa mamma & Tony. Fikade på Tewes med dem och Fradriks föräldrar. Sen blev det mat inhandlat som vi åt i stan, och efter det var det dags för travet. Allt gick så bra som det ska göra med 1...2...3...4....5...6 rätt i rad. I sista loppet satt det 1000 pers i hela Sverige som hade chansen på storvinsten, och vi var en av dem. Hade spik på 2an, men i de absolut sista 20 meterna av loppet så kom 6an och slog oss. Självklar besvikelse över att ha varit så nära 4 miljoner. Jag fattade inte riktigt vad som hände..
Får vi nå pengar alls?


Reagerad inte alls på siffran på tvn, där det stod 54.000 kr.
Fredrik och jag gick till datorn för att räkna ut hus mycket det skulle bli, men 5or och så.
Slutsumman : 81.000 !!

Visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen! Vi var fyra stycken som delade på systemet, så 20 lök blev det var. Och jag och Fredrik fick vara med på det gratis för hans pappa. Så där fick vi oss en ordentlig julklapp som inte kunde sitta mer perfekt. Så nu betalar jag av allt som har tyngt hjärtat i snart 2 år, och har förhoppningsvis lite kvar till mig själv. Det känns så otroligt underbart det här !

Har som sagt också varit upp till Sundsvall och köpt en ny bil.
En mörkblå Audi a4 -00
. Var jobbigt att köra hem den själv, men det var det väl värt i alla fall. Så nu fattas det ingenting tror jag :) Nu är det bara för lilla pyret att komma ut om det vill.

Idag är en bra dag, som ni kanske förstår :)



Och så här såg väl jag ut ungefär, haha







Kommentarer
Postat av: Sara

Fan va roligt för er!! :)

2009-12-19 @ 22:47:06
Postat av: Ök

Niiice!

2009-12-20 @ 08:33:00
Postat av: Farmor

Ja grattis igen då! Duktiga medspelare...

2009-12-20 @ 13:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0