.



Önskelista

Har funderat lite, och det får bli en liten "fest" här innan den lille ska kläckas. Att det blir innan, är väl för att alla ska kunna träffas samtidigt utan att det blir för jobbigt. Sen får alla komma några i taget efter och hälsa på. Det finns risk för att det blir fulla lägenheten annars :)

Den blir antagligen den första helgen i Februari. Ja, jag vet att det är hundra år dit, men det är lika bra att säga till i förväg så mina kära vänner har tid att planera hemkomster m.m. Lördagen den 6 Februari antagligen. Nu har jag väl egentligen inte bjudit någon, eftersom jag tänkte att alla som vill får komma :) Bara roligt att träffa alla.

ABSOLUT inte så att man måste köpa något tills dess!
Men det är många som har frågat, så jag tänkte skriva upp lite saker som skulle vara bra att ha. Men som sagt, absolut inte viktigt att köpa något. Det räcker mer än väl att komma och umgås bara.

En fin mobil till sängen


Lakan är alltid bra att ha

En amningskudde
Finns fina på Barnens hus


Söta mössor är kul
Denna finns på Lindex


ALLT med Mumin är uppskattat


Blöjor blöjor blöjor
Det kan inte finnas för mycket av den varan


Lägger upp allt eftersom jag kommer på saker

Nu blir det film med darligen här hemma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0