.


Hemma i soffan


Idag är det snö överallt! Har snöat oavbrutet i felar timmar nu och det tycker jag bara är mysigt. Så länge det inte är storm så är det mysigt i alla fall. Dagen kommer att spenderas i soffan, och framför datorn. Inte ska jag gå ut en endaste sväng. Kaaanske hämtar jag posten om ett tag, men där går gränsen. Skönt att bara slappa.





Imorgon är det barnmorskan som gäller. Är snart inne på vecka 29, och det börjar dra ihop sig mer och mer. Nu är det koll varannan vecka framöver, samt föräldrakurs som jag antagligen får information om imorgon. Man kan ju hoppas att de har dem i bra tid nu bara. Runt 7 skulle vara bäst, så inte Fredrik måste tokstressa efter jobbet. Hur som helst ska det bli roligt med kursen. Få träffa lite folk och så.

Fast jag behöver tydligen inte vara orolig över att Fredrik inte kommer kunna någonting alls, för tydligen hade han läst genom boken vi har här hemma. Svarade lätt på de frågor som jag fick ställa. Spöade till och med mig i rätta svar, så det kanske är jag som borde plugga på? :)

 



Det var länge sedan man såg tårna uppifrån



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0