.


Månadens magbilder

Nu var det ett bra tag sen jag la ut någon bild på magen. Den har vuxit väldigt mycket den här senaste månaden, och än är det värsta kvar. Har tyvärr börjat få rätt mycket bristningar lite överallt, men det är sånt man får ta nu. Om man tänker för- /och nack-delar så förstår ni nog vart jag vill komma : )


Kulan framifrån
Naveln kryper mer fram för varje dag,
och det är inte långt kvar tills man får en
sån där liten utputning



Från sidan/fram
Ni kanske ser att det gamla hålet från navel-peircingen
har blivit väldigt uttöjt och fult



Och helt från sidan
Här ser ni bristningarna som jag talade om.
De dyker upp lite titt som tätt, men man kan
i alla fall trösta sig med att de ljusnar senare



Dagen ska jag spendera i soffan, och känna mig glad över att jag i natt lyckades sova rätt bra. Känner mig mer utvilad idag än på länge. Håller tummarna på att det bli samma till nästa natt också.

Senare åker vi in till stan för att käka friterad kyckling hos mamma.
"Men MUMS!"
, som Matta skulle sagt. Sen tror jag att det var pepparkaksbak med grabbarna som var planerat. Annars blir det bara lugnt, så att jag orkar med resten av helgen. På lördag är det födelsedagsfest för Tony och på söndag kommer pappa & Ida ut och hälsar på. Samt att vi ska försöka trycka in en testkörning av den eventuellt nya bilen vi ska införskaffa oss. Hoppas att Fredrik gillar den så man får en fin och bra innan vintern sätter in på riktigt här.


Kommentarer
Postat av: Malin

ja, det ska nog fungera :)

2009-12-11 @ 17:31:29
URL: http://maaalinlarsson.blogg.se/
Postat av: Fia

2009-12-11 @ 18:33:39
Postat av: Fia

Ja den där förra kommentaren blev ju lyckad :p

Jag jäser ihjäl mig på magbilderna. Och apropå bristningarna, finns det inte nån kräm som gör att de inte uppstår lika lätt? Har för mig det iaf. Om det är så att du vill slippa dem dvs :)

2009-12-11 @ 18:34:59
Postat av: Alex

Det finns krämer, men det är mest myt att de försvinner. Är ungefär som de där reklamerna för anti-rykt som man ser på tvn :) "Tjena! Jag är 60 bast och har ingen rynka för jag använt det här NYA medlet i ca en dag", haha :)

2009-12-12 @ 14:34:44
URL: http://lundgrenalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0