.


Hälsar på

Det är väl det jag gör om dagarna nu för tiden. Igår fick jag lite panik av att vara hemma så jag tog brummaren in till staden. Svängde in på Mias loppis och kikade efter en stor kruka, som jag också hittade. Kostade 70 kr men den passar bra dit jag vill ha blomman. Hittade även en julduk till köksbordet. Sen av en slump gick jag över till babyrummet och hittade en body med elefanter på och en huvtröja i stl 50, som dessutom var väldigt fräsch. Det är så svårt att hitta kläder i storleken 50 här i stan. Jag förstår inte varför?

Efter loppisen hälsade jag på fader, och satt där och fikade lite innan jag skulle iväg på nästa ställe. Den här gången åkte jag bort till andra sidan stan, dit Terese & Mathias flyttat. Hittade till slut i alla fall, fast att man ser som en mullvad i mörker. De hade gjort jättefint i deras nya hus, och jag blev Ännu mer sugen på eget hus.




Lille Kevin var pytteliten, men kompenserade upp med sötheten.
Blev också ännu mer otålig till våran kommer. Vill egentligen att det ska bli NU.
Satt där och pratade om allt, och tiden for iväg snabbt. Vid halv 8 tittade vi på klockan, och jag kom på att Fredrik lär vara döhungrig hemma. Åkte hem och fick maten direkt i munnen i stort sätt. Gött att slippa laga ibland. Efter handlade vi lite, och väl hemma kollade vi på "Flickan som lekte med elden". Den var inte alls lika bra som den första, men den var inte Dålig för det, som andra sagt. Själv ser jag fram emot 3an.

Idag har jag inget speciellt planerat egentligen. Ska väl åka in till stan för att betala krukan som jag ställde undan. (synd att man måste ha kontanter där). Sen ska jag gå in på Barnens hus och hämta ett gratis paket med babysaker som de delar ut. Får se vad som finns i det. Ska även kolla om de har sparkcyklar, som grabbarna önskar sig i julklapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0