Krogen ( + eller - ?)


Igår ville pöjka min gå ut på krogen, och jag blev lite sugen jag med. ( mest i testande syfte, om jag pallar med timmar med fulla främlingar ). Som det kändes igår, och som idag, så är svaret : Icke !

Det var trevligt hos Sandra först, och sen kul att se lite folk ute i Skärså (där jag hämtade upp ökan), men krogen kunde jag ha skippat faktiskt. Hade tur med sällskap eftersom Emma inte alls var på partyhumör och i stort sätt nykter i alla fall.

Det här har jag räknat ut ang nyktert på krogen :
+ Det är Mycket roande att kolla på dansgolvet på människor. Ser man verkligen ut sådär?
+ Kan vara kul att träffa människor som man annars aldrig gör.

- Ångsten att veta att man antagligen ser ut som alla de dansande i vanliga fall.
- Träffa på människor som man egentligen varken vill eller orkar se.
- Öronen får faktiskt en riktig uppfattning om hur hög musik det egentligen är.
- Man ser faktiskt ut som en riktigt tråkig människa helt enkelt.

Så ja, nästa gång nöjer jag mig med att åka hem och helt enkelt vänta på att vännerna små vill hem.


Fredrik letar kusar

Emma är gladast

Jag, med vad som börjar likna något av en tjockismage

Idag är det segt, och jag tror inte någon av oss kommer komma i gång riktigt efter gårdagen. Slipper i alla fall laga mat eftersom mamma och Tony bjuder idag. Wokat skulle det bli. Kommer bajsa starkt hela kvällen. Sen kanske det trycks i lite chips och dipp. Jag trodde jag helt tröttnat på det, men igår visade Sandra mig en ny variant som kan prövas på igen. Jag kör på sandras motto : I just get fat for fun.




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahaha, i just get fat for fun! ;)

2009-08-16 @ 21:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0