God "morgon"



Vaknade en gång tidigare och frågade Fredrik vad klockan var. 11 tydligen. Jag tänkte kliva upp men han gjorde mig uppmärksam på att det verkligen ösregnade ute. Somnade därför om och sov till 13.20. Inte någon tid jag gillar eftersom resten av dagen känns så konstig + huvudvärken. Tyckte även att det var slutsovit för F del med så jag gick nyss in och knäppte lite kort på döingen. Ska han vara och spela tvspel hela kvällen/natten, ska han allt komma upp också : )



Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Fick ett otroligt sug att äta på Tacobaren för någon dag sen, och nu vill jag verkligen ha det. Funderar på att tjata på grabben tills han ger sig. Tjata är jag bra på : ) Annars blir vi väl bara inne kan jag tänka mig. Imorgon därimot händer det lite mer saker. Föst ska jag på någon slags föreläsning vid 13, efter det SKA jag kolla på när Antikrundan är här (hoppas på bättre väder än idag bara). Efter jag kikat på allt & inget där så far vi ut till Marma igen för fika. Fredriks mamma fyller år nämligen. Så det blir full fart med andra ord. Det är roligt att få hitta på lite saker tycker jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0