Vårkänslor och blod i röva


Från igår till idag har känslorna tagit ett glädjeskutt & dagen kan inte blir bättre. Ett litet minus dock att jag blödde i röven när jag bajsade för en stund sedan. För mycket av det genomskinliga alkoholdrycken kanske? ÄH, lite bajsblod har ingen dött av. Eller?!

Annars svällar vårkänslorna över. Happyface hela dagarna! Såg för en stund sedan Malin Larssons bild på bilddagboken och fick seriösa tårar i ögonen. Sol, värme & glada vänner. Jag blir så glad för andras lycka.
Hoppas inte de tar illa upp när jag lägger ut bilden här, men det tror jag väl inte. Kände bara ett behov att få glänsa lite med så fina människor.




Nu väntar jag på att Tolan ska komma in till stan, så åker jag ut till Marma med honom igen. Har planerat att kratta och ordna lite på Fredriks baksida som han skiter totalt i. Hade jag en liten gård skulle den vara fullproppad med saker, det är en sak som är säker. Men innan dess blir det lite jäs på ballen, dvs balkongen.




Kommentarer
Postat av: JensOVe

Less info plx :P

2009-04-20 @ 13:36:49
Postat av: Alex

Less info? Fattar icke

2009-04-20 @ 13:39:08
Postat av: Malin

Klart jag inte tar illa upp :)

2009-04-20 @ 14:42:05
URL: http://maaalinlarsson.blogg.se/
Postat av: Alex

Härliga tider! Sötgötar

2009-04-20 @ 15:40:51
Postat av: Anton

Less info = mindre info.. På Engelska, Alex.. på engelska. Engelska Less - Svenska Mindre - Engelska Info - Svenska Info.

2009-04-28 @ 16:36:12
Postat av: Anonym

HAHA, jahaaaa. Bara för att man har en kanot så behöver inte det behöva att alla indianer sitter i Anton.

2009-04-29 @ 18:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0