Trök på Ams


Imorse åkte jag och Sandra in till staden med bussen från Marma vid 8. Jag var Mycket trött, men ändå på topphumör. Solen sken och jag hade något att göra på förmiddagen, som inte hör till vanligheten. När jag väl kom dit hittade jag lyckligtvis Martin, vilket var tur eftersom det kommande. Väl där fick vi nämligen reda på att det först var ända till 3 det hela skulle hålla på. Sedan var det även imorgon OCH på torsdag. Roligt att man får bra information. Mitt i allt kom även tv1 och filmade oss i våra finaste morgonfrillor, så om det är någon som är intresserad så slå på 1an vid 7 imorgonkväll.

Efter blev det bara hem till mamma en snabbis, och sedan ut till Marma, där jag även är nu. Måste säga att jag trivs. Förvånadsvärt mycket med tanke på att det är mig vi talar om. (?)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0