IKEA, mys och fest


Nu var det verkligen länge sedan jag skrev.
Så vad har hänt sen senast?



Kan väl berätta vad som har hänt under helgen då kanske.
I fredags umgicks jag, Sandra & Fredrik med familjen hemma i stan. Fredrik bjöd alla på någon slags äcklig smörja så alla blev fulla på ett och ett annat vis. Komiskt att se familjen däcka en efter en. Efter skjutsade Sandra oss ut till Vågbro en sväng för att se på lite folk. Alla var rädda för oss, och vi åkte hem efter en stund. Lördagen var det bara att dra på smilebanden och vakna vid 9. Planerna var att komma från söderhamn vid 10, men vi hann inte mer än starta bilen så var det soppatorsk. Som tur var så gick det bra och vi kom iväg på E4an rätt fort. Hämtade upp Niclas sen var det bah å kör!

I bilen var det jäsigt sommarvarmt, och en timme senare var vi i Valbo på IKEA. Eftersom jag inte har några pengar än så följde jag med som personligt stöd för de andra. Hjälpte Fredrik att berätta vad han behövde från ikea och nu är sakerna uppe och det är Mycket bättre. Efter timmars av städning på altanen är det riktigt fint faktiskt.



På lördagskvällen blev det planer på en liten mysfest. Efter bara några timmar så var det inte en mysfest längre utan en härja-skrika-sjunga-köra-fest. Var roligt att träffa lite folk, men tråkigt att allt slutade som det gjorde. Alexandra blev satt på jorden, och gick ut situationen som en bättre människa tror jag. Jobbigt det där med känslor.

Söndagen kom mina småapor till vänner och knackade på fönstret. Med nyinköpta solstolar & filtar satte vi oss alla på bakgården och jäste i solen i några timmar innan en fet pizza trycktes in i munnen. En bra och givande bakisdag med andra ord. På kvällningen åkte vi in till staden och hämtade halva mitt liv i prylar och sedan bar det iväg till Marma igen. Efter lite föör mycket av chips och dricka så somnade jag som ett litet lamm, och vaknade inte förrän 11 imorse.

Idag vet jag inte alls vad som händer. Skulle behöva gräva upp landet och sätta i ny jord, men vet inte om jag har lust med det just nu. Kan hända att jag börjar titta på en film nu kl 12 istället, eller kanske läser lite bok. Har blivit lite av det nu på sista tiden med allt nytt och skojjigt som hänt. Vi får se.

Fort har det gått, men fjärilarna kan aldrig ha fel : )
Helt oväntat mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0