Ninja Forever


Efter en rätt slö och tråkig dag fick jag för mig att hitta på något roligt. Och vad finns det som är roligare än att leka ninja? Njaa, kanske inget alls! Så jag skapade lite coola ansiktsmasker och gick över till Sandra. Hon var lika taggad som jag och det blev någon timme ute på tok. Körde några poser på klätterställningar och fick sedan för oss att gå och skrämma Niklas när han gick hem från jobbet. Och gissa om han blev rädd? Ögonen lika stora som golfbollar och med matlådan ovanför huvudet. Så ja, han blev Mycket rädd, och vi Mycket nöjda : )

Men vad ska man göra arbetslös?
Här får ni lite bilder från kvällen.
Resten finns på http://saandraosth.bilddagboken.se

   
  

Och sådär hoppade vi fram ur buskarna. Så värt ! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0